۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

قادري:

مشکلات اصلي مسکن مهر کردستان مربوط به بخش زیرساخت است

مشکلات اصلي مسکن مهر کردستان مربوط به بخش زیرساخت است

سنندج - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت هاهنگي امور عمرانی استانداری کردستان گفت: بسیاری از مشکلات پروژه های مسکن مهر استان کردستان در بخش زیرساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قادری سه شنبه شب در جلسه شورای مسکن استان کردستان اظهار داشت: در صورتی که حق انشعابات پروژه های مسکن مهر از سوی بانک مسکن به دستگاه های خدمات رسان پرداخت شود، بسیاری از مشکلات استان در رابطه با بحث مسکن مهر مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها حق انشعاب 18 و 500 واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر به دستگاه های خدمات رسان پرداخت شده است، افزود: باید بانک مسکن در خصوص تسویه حساب با این دستگاه ها هرچه سریعتر اقدام کند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمرانی استانداری کردستان ادامه داد: با پرداخت به موقع تسهیلات می توان زیرساخت های پروژه های مسکن مهر استان کردستان را راه اندازی کرد و روند احداث این پروژه ها را تسریع بخشید.

قادری یادآور شد: اتمام چهار هزار و 200 واحد مسکونی دیگر از پروژه های مسکن مهر تا پایان خرداد ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته که انتظار می رود هرچه سریعتر در خصوص تامین زیرساخت های آن نیز اقدام شود.

وي در پايان با تاكيد بر همكاري و تعامل تمامي ادارات و سازمان هاي دولتي كردستان در راستاي تسريع در ساخت و بهره برداري از مسكن مهر در اين استان عنوان كرد: رفع مشكلات و كاستي ها تنها با تعامل و همكاري بهتر امكان پذير است.

در اين نشست همچنين نمايندگان ادارات و سازمان هاي دولتي عضو شوراي مسكن استان كردستان به بيان گزارشي از عملكرد خود در بخش مسكن مهر پرداختند.

کد خبر 2060349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha